top of page
7574046808_8f029dba9f_Sammsky.jpg

RUKOUSTA KANSOJEN PUOLESTA

Ainoana koko maailmassa tämä suomalainen rukousopas on koonnut yksiin kansiin kolme kansainvälistä rukousopasta ja bonuksena on vielä rukousopas suomalaisen lähetystyön puolesta

Koti: Welcome
Koti: Product Slider

RUKOILEMME YHDESSÄ

Tämän rukousoppaan tarkoitus on ohjata meitä rukoilemaan täsmällisesti ja ymmärtävästi muslimien, hindujen ja buddhalaisten puolesta, sekä heidän keskuudessaan tehtävän lähetystyön puolesta. Nyt jo toista kertaa ja ainoana koko maailmassa tämä opas on koonnut yksiin kansiin kolme kansainvälistä rukousopasta ja bonuksena on vielä rukousopas suomalaisen lähetystyön puolesta. 

Tämän rukousoppaan rakentajina ovat Suomen lähetysneuvosto ja Suomen Evankelinen Allianssi.

Yhdessä nämä kaksi tahoa edustavat hyvin laajasti Suomen kristillisyyttä ja lähetystyötä.

Pink bikes J PATTERSON.jpg
Koti: About

RUKOUSOPAS 2024-2025

Tämän rukousoppaan tarkoitus on ohjata meitä rukoilemaan täsmällisesti ja ymmärtävästi muslimien, hindujen ja buddhalaisten puolesta, sekä heidän keskuudessaan tehtävän lähetystyön puolesta.

30 PÄIVÄÄ RUKOUSTA

Joka vuosi julkaistaan uusi rukousopas useilla kielillä ja eri puolilla maailmaa. Oppaassa on päivittäistä lukemista islamilaisen maailman eri aiheista, ihmisryhmistä ja maantieteellisistä alueista. Jokaisen päivän aihekohtaista keskustelua seuraa rukousvinkkejä. Opas sisältää myös informatiivisia tausta-artikkeleita tueksi rukouksillesi. Joka päivä ramadanin aikana sadat tuhannet uskovat yhtyvät näihin rukouksiin niin, että tästä on tullut maailman suurin rukousliike.

Screenshot 2024-01-18 at 12.32.58.png

RUKOUSTA JOKA PERJANTAI

Kuukauden kestävän ramadanin jälkeen rukousopas tarjoaa seuraaville perjantaille suomalaisen lähetystyön rukouskohteen muslimien, tai buddhalaisten parissa tehtävästä työstä.

Screenshot 2023-02-27 at 13.43.45.png

BUDDHALAISEN MAAILMAN PUOLESTA

Tämä opas ei yritä kuvata ympäri maailmaa harjoitetun buddhalaisuuden moniulotteisuutta ja syvyyttä. Sen sijaan se esittelee tarinoita eri tilanteissa elävistä buddhalaisista ihmisistä herättääkseen meissä Jumalan sydämen mukaisen huolen niistä, jotka ovat vielä kaukana Hänestä.

sippakorn-yamkasikorn-PhDmJpUEqmU-unsplash.jpeg

HINDULAISEN MAAILMAN PUOLESTA

Jos kysyt hindutaustasta kääntyneiltä kristityiltä, kuinka he löysivät uskon Jeesukseen, usein he kertovat, että vain Jeesus pystyi parantamaan heidät sairaudesta tai vapauttamaan heidät henkien riivauksesta. Jeesuksen voiman ilmeneminen ihmeenä voi tuntua länsimaisesta kristitystä poikkeukselliselta, mutta Intian kristityille se on melko tavanomaista. Rukoile kanssamme, jotta hindukansoihin kuuluvat ihmiset tunnustaisivat Jeesuksen ainoana todellisena Jumalana.

COVER-iStock-1175725709.jpg
Koti: Our Causes
bottom of page